vintern rasar

Åhhh jag vill inte ha detta väder nu jag vill ha vår och varme..
Hela min kropp skriker efter varme mina leder börja bli jättestela och jag har tappad nästan all lust att scrappa. jag bara vill ha det varmt nu men istället så rasar vintern med snö och vind så det blir ännu kallare än vad det är,,,, usch,,,, ja ja klagar får man ju göra ibland eller hur??
 Nja nu får det vara norg med klagan jag har börjat spela lite dart sån där elektronisk ni vet man spelar med plastspetsar istället för vanliga stål så det är en annorlunda tavla sen slipper man räkna själv och det är ju bra.
 Ska säga att det behövs mer träning från min sida om jag ska bli bra igen i detta, märks man inte spelat på länge..


 Nä nu ska jag hämta priser till jobb o sen ska jag ha käk i magen.
Ps ser fram emot lördag då mitt ena barnbarn kommer hit och ska vara hos farmor och farfar hela kvällen o natten.

Tll nästa gång
 HA det så underbart
 kramizar Alla

Kommentarer
Postat av: Fredrik Magnusson

Detta blev knepigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback