Lite av varje.....

Barnbarnen är livets efterrätt

Detta hittade jag på en bra sida om olika citat och ordspråk.. Man kan hitta mycket bra och roligt där.

Jaha idag var man ett år äldre fick en del pengar till lite mer scrappgrejor till mig... HIHIHIHIHI.

Idag har jag börjat äta igen det känns riktigt bra fick bara lite ont imagen,, nu ska jag käka ett mål om dagen och det känns som ett helt himmelrike..

Och nu nåt annat....... Har faktiskt anmält mig till träning idag ska testa i en månad med tanke på mina skador så vet man inte om jag klarar av detta men men måste ju försöka igen eller hur?

Så nu e jag jätte trött så jag säger God natt till er alla....
Ha en underbar tid tills nästa gång..
 Kramizar
 Christel

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Hittade precis till din blogg och vill därför passa på att säga GRATTIS i efterskott!

Kram, Gunvor

Postat av: Sussiebre

Hej!
Hittade din blogg och såg att du scrappar, en underbar hobby tycker jag.
Såg att du minskar i vikt, grattis! Håller också på (är med i en studie där man äter shake på 160 kalorier x 5 per dag. så när denna månad är slut får jag också börja äta lite. Har det varit svårt??
Hur mycket har du tappat?
Kram Sussie

2007-01-14 @ 22:32:31
URL: http://susanneb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback