SNART E DET DAGS...

 Snart e det dags för mig att börja käka som vanligt igen....  men men det kommer att ta tid det vet jag ju......
Idag kommer min Son och hans lilla familj på besök till mig för de kan ju inte komma imorrn....
Ska bli skoj var förvisso uppe hos dem en liten stund igår men det e ju inte samma sak....
MINA underbara barnbarn  de är ju bara så söta och nu börjar ju snart den minsta att kunna röra sig ordentligt oxå... Kan se han till sommaren när han kutar runt på torpet.......Härligt..
 Jag längtar verkligen till våren nu.... Som de flesta vet så är jag inte en vinter människa utan en vår och sommar människa jag bara älskar värmen......

Japp så var det med detta lilla inlägg ..
 Tills nästa gång 
 Ha det såå underbart.
 Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback